NL HaNa H2 7823 0835 0782 [L] Binnen en Buitenlandsche Zendingen en Commissiën - 1903/Jan/22 #37 782 Vervolg van bladz 781. 1903 Dm & No Binnen en Buitenlandsche Zendingen en Commissien. Jan 22 37 Rappt BlD 21 Jan no 832, om machtiging tot het aanbieden van een O.B. waarbij aan Mr A. van de Sande Bakhuyzen, leerling- Consul het doen eener reis naar de voorma lige Zuid-Afrikaansche Republieken op te dragen met opdracht een zoo volledig mogelijk rapport uit te brengen over den tegenwoordigen toestand van handel en nijverheid aldaar, en een voorstel te doen voor de nadere organisatie van den Con sulairen dienst in die streeken. _-_ Fiat missive Jan 22 12 Rappt WD 20 Jan l. D, tot goedkeuring dat ten behoeve van den dienst der Staats mijnen in Limburg, in 1903 reizen zijn of zullen worden gedaan naar Belgie Duitschland, Frankrijk en Luxemburg door den Directeur-Generaal, den Mijn ingenieurs, den Werktuigkundig-ingenieurs en den Chef de bureau, alle bij dien tak van dienst werkzaam. _-_ Besluit fiat Jan 26 31 Rappt WD 21 Jan no 362, alsboven dat in het belang van het onderwijs aan de Rijkstuinbouw-winter school te Boskoop in maart 1903 eene reis worde gedaan van Boskoop naar Ouden bosch en Gent ter bezichtiging der aldaar gevestigde bloemenkweekerij en, door den Rijks tuinbouwleeraar voor Z. Holland directeur der voorn. school, met de leerlingen dier inrichting en door J.G. Ballego te Leiden belast met het onderwijs in bloemisterij aan meergemelde school _-_ Besluit fiat ___ Vervolg op bladz 783.

Monk_Contents - Sat Sep 10 07:45:20 CEST 2016